Sunday, August 30, 2015

noted

Tak semua apa yang kita nak, kita boleh dapat dengan mudah tanpa usaha . Dan tak semestinya apa yang kita dapat sekarang , akan kekal selamanya tanpa izin Allah . Hargailah setiap insan yang hadir dalam hidup kita sebaik mungkin . Terima la kekurangan dan kelebihan masing2 dengan ikhlas dan jujur. Jodoh mmg kita tak tau , semua itu Allah s.wt sahaja yang tahu, tapi kita mampu merancang, usaha dan doa agar orang disamping kita sekarang adalah yang terbaik. Inshaallah. Jangan cepat putus asa dalam sesuatu hubungan , jangan cepat mengalah, sentiasa kawal diri kita menjadi seorang yang lebih berfikiran positif dan paling penting sentiasa sabar . Kadang2 kita tak boleh nak kawal perasaan kita sendiri atas sebab2 tertentu, manusia kan . Macam saya jugak. But wht can we do? Kita cuba. Cuba sebaik mungkin . Selalu sy cakap dgn diri saya, Shahmin, kau kena sabar dalam setiap situasi kau hadap, fkir posituf n rasional, bertindak matang, cuba fahammm. I always say it to myself . Sometimes i can face it ,but it can be failed too (': I should control myself when i love someone.  Banyak lagi kekurangan dalam diri ini. Alhamdulillah dia terima . Tak salah letak harapan yang tinggi pada seseorang dan percaya pada dia. Percaya pd diri sendiri. Biarla waktu yang menentukan segalanya . Saya redha dengan apa yang saya akan lalui sekarang dan pada masa akan datang. Kalau memang dia untuk kita, alhamdulillah. Jika bukan, terima lah qada' dan qadar(: *saya harap awak akan ada dgn saya selalu, tak kisahla sy susah, senang, happy, sedih, kaya, miskin, sebab sekarang saya dah letakkan harapan kat awak, kepercayaan dan kesetian . Saya happy dah sekarang .Thank you nj . Saya sayang awak (':

mien's FOLLOWERS