Saturday, March 16, 2013

birthday + date


ASSALAMUALAIKUM
Actually , aku baru je sampai johor bahru . Ni pun sebenarnya tak plan nak balik . Tapi fikir dah lama kan tak balik , rindu gila kot kat family , kawan & comel saya (: hah . just 2days in here . such a short time :'/ haaaaa its okayyy laa . i'm praised. .  "kring kring" *my phone ringing and my cute said , 'datang rumah , ada jamuan sikit malam tu ". Sampai je rumah dalam pukul 5, rehat kejapp. then gerak malam tu . Lama jugak tak jumpa dia , lepas ni dia dah 'tinggalkan' aku 3bulan :'( haihhhh Take care ya awak (': <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

HAPPY BIRTHDAY *faizati*

Here they are !


alahai , tengok tu comel saya . haha kelaka la awak ni kadang2 (: miss u so much dear :*  thanks for invite me .  This time , i feel really happy . *tahu tak ? dia nervous sampai tumpahkan air banyak kali* haha comel la awak ni .Tu la , cakap saya gendut lagi kan. tak baik tau . maybe sebab berisi sikit , awak la bagi saya makan banyak sangat Ape pun, Nothing else reason make me happy except because of you (;  Awak jaga diri baik2 tau kat sana nanti . Ingat baju merah ni selalu #ececeh#  ilysm:*

aummmm:* terima kasih !
terima kasih awak utk cupcake ni (': cupcake chocolate tu dia buat . sedap tauu ! *teringat masa 1st saya rasa cupcake awak (: thanks sangat . love u :*

AWAK ! lepas ni makan banyak sikit eh? biar tangan macam saya . hehe 
* HAPPY

*PROMISE ME TO TAKE CARE OF YOURSELF
*KEEP PATIENT ALWAYS
*HONESTLY & LOYALTY 
*DON'T BE SAD DEAR (':


mien's FOLLOWERS