Saturday, February 16, 2013

take care

ASSALAMUALAIKUM

Hey awak ('; *lambai2* Firstly , saya nak minta maaf sebab saya dah nak pergi dah esok . Saya tau terlalu awal kan ? hmm nak buat macam mana awak , saya kena pergi utk masa depan saya . Lepas ni saya tak jumpa awak dah . Laaaammmaaaaaaa sangat :'( Saya harap awak faham . Saya harap saya sempat jumpa awak lagi yea comel :'* alahaiii gelojoh la saya ni , mana tak nya .Awak tu comel sangat ! *mesti awak tengah senyum*  malu eh? eh? haihhh kalau saya dapat cubit pipi awak yang tembam SANGAT dari saya tu . kan best padan muka ^^  eh , terima kasih eh , dapat luang masa awak kat saya masa saya balik ni . i really appreciate it . even hanya sekejap . bukan senang tau nak keluar dengan 'PUTERI HARBOUR' ni . ahaa~ Thanks u so much much much much :* SO , awak jaga diri ye , kirim salam mak , adik2 . don't forget me !!! kalau awak lupa , saya........*merajuk 1001hari*  awak jangan nak nakal2 eh *warning* jaga solat . Remember that u always being love by someone and the person never be cheated on you (': he's really loyalty to his lover . *Today i really feel in silence :'/ why? why? Saya ada lagi kat sini awak . Its okay la awak . (':  Saya tak marah .  saya senyum je ...sayangg , senyum please ? Look at me deeply , catch my words ( i love u sincerly)  insyaallah bln 5 saya balik . Tak lama lagi keputusan SPM dah nak keluar ? takut yea syg ? hee saya tauu (: takpe takpe. Awak BOLEH ! Aina boleh ! Shahmin boleh ! azril& mardhiyah boleh ! #eh <3  Semoga awak dapat keputusan yang baik + cemerlang . Saya minta maaf sebab saya tak dapat teman awak pergi amik result :'( tahun lepas awak teman saya . tahun ni saya tak teman awak . jahatnya saya :'/ saya tak sengaja awak . i'hve to go . sorrryyyy ;'/ Kalau awak dapat result baik kan , saya janji belanja awak choc indulgence banyak2 ! ^^  Doakan saya ('; SALAM SAYANG - abang- " Jangan sesekali mengucapkan selamat tinggal , jika kamu masih mahu mencuba , Jangan sesekali menyerah , jika kamu masih merasa sanggup , jangan sesekali kamu mengatakan tidak mencintainya lagi , jika kamu masih tak dapat melupakannya "

"siapapun awak di masa lalu , itu tidak bermakna awak tidak berhak menjadi Muslimah yang baik , disyangi dan dihormati, Yang berlalu biarlah berlalu.. Hari ini dan seterusnya , buktikan awak boleh jadi yang terbaik" 
*Seandainya kita dicipta utk menjadi satu , pasti suatu ketika kita akan bersatu
*Jika kita marah pada seseorang ,jangan sampai tidak nampak lagi kebaikannya
*Hargailah kehadirannya
*Distance doesn't really matter when u love someone. What matters most is the honestly between both parties and trust in each other . That the realtionship will work out <3
*Cinta al-Jannah
*Remember our promise
*Don't leave me alone 
*Mrs. CUPCAKE


*14324*
*its a few memories of us*
*One day , i hope our wishes , dream and promise become truth*


mien's FOLLOWERS