Thursday, February 14, 2013

Birthday Girl

ASSALAMUALAIKUM

Dengan ini saya mengisytiharkan bahawa pada tarikh 14FEB merupakan hari cuti sedunia ! haha Sukahati je En.Shahmin ni . Actually today is her birthday ! see , the cutiest purple girl below there . comel kan ? kan? hey ! comel la !! uhuhu . Today was awesome (: Terima kasih sebab sudi keluar . Ngade kan mien ni . Selalu ajak keluar . baik kahwin je terus ! #eh #eh #amboi ;p  haaaa~ i know u feel so many suprise today right? i see that . its okay syg . Just for u only . Saya tak pernah rasa susah pun tau. Insyaallah selagi saya ada , i will always try to be the best for you dear ('; Semoga awak gembira dan ingat detik serta waktu ini . Saya tak harap apa2 pun balasan dari awak , cukuplah sekadar awak tak lupa saya dan jaga hubungan ni sebaik mungkin . susah bukan ? Saya tahu awak boleh ('; Ape pun , saya doakan awak panjang umur , murah rezeki , happy selalu  dan berjaya . amin (': Shahmien always serve for you . HB dear :* u're my heartbeat --/\/\-/\--\/----
I hope this not a last time i see u .. i really hope.......

See , awak senyum je (: Saya nak setiap hari awak senyum , sebab senyuman awak manis macam Kinder Bueno +  Chocolate Indulgence = P E R F E C T (: haaaa ~ melting ___________

KAMI SUKA PURPLE !! <3 

HAPPY BIRTHDAY TO YOU... HAPPY BIRTHDAY TO YOU .... HAPPY BIRTHDAY TO SAYANG ... HAPPY BIRTHDAY TO YOU.......!!!  Alahai , kenapa malu ni sayang ? hah? setiap kali saya nak snap gambar awak , awak malu . Macam2 gelagat dia ye ^^ nasib baik awak comel hee Next time saya nak snap gambar awak bebanyak ! 


*Ingatlah memori utk hari ni .
*Sesungguhnya sesuatu memori sukar utk diulangi .
*Jaga diri , kesihatan awak .
*Saya tak drive laju2 lagi
*Sorry sebab suka usik awak (':
*Saya tak buang sampah merata lagi
*Terima kasih untuk segalanya
*14FEB-16OCT


mien's FOLLOWERS