Saturday, June 9, 2012

sincerly

ASSALAMUALAIKUM

Hujan lebat membasahi bumi pada ketika ini . Kedengaran dentuman guruh di luar sana . Aku tersentak ! Lalu terjaga ..dan terasa ingin menulis something . Actually ,tgh lapar sgt skrg nih -,- td mak masak aku jual mahal .mkn sikit je .skrg da lapar .pdn muka aku ! huh . Aku tahan je lah ,maybe lepas tulis post ni aku tidur lah .hm, Tidak lama hari tu , si dia bertanya satu soalan KBKK yg amat susahh .huhu "Kenapa awak pilih sy ? .kan ramai di luar sana yg cantik ,baik ,dan mcm2 lagi lah .kenapa sy yg awak pilih ? " haiihhhhhh~ see ,susah kan nk jwb . Bismillahirahmanirahim , sebenarnya sy pilih awak berdasarkan HATI sy ni . Hati sy amat ikhlas menerima apa sahaja dari awak tanpa mengira apa jua segi pun. Sama ada baik , mahupun buruk . ye ,mmg di luar sana .ada yg lagi cantik , baik ,dan sbg . Tapi mungkin awak dah ditakdirkan utk sy walaupun blm secara rasmi . Ini mungkin suatu petunjuk dari-Nya . Sy rasa tiada sebab utk sy keluar dari mulut sy perkataan "MENYESAL" sbb sy rasa apa sahaja yg diberikan utk sy .pasti yg terbaik . nobody perfect rite ? ,same goes with us . Bagi sy cukuplah sy didatangi oleh seorang kaum hawa yg sempurna di mata sy dari segalanya . Awak sangat baik ,mempunyai sifat penyayang seperti seorang ibu , bertanggungjwab ,matured ,berfikiran rasional, ada agama yg kukuh agar dapat membimbing sebuah keluarga yg soleh dan solehah kelak .insyaallah . dan awak seorang yg sgt manja . itu yg sy suka <3 . Ihklasnya , awak pndai amik hati saya , dan paling penting awak ada saat sy sedih ,gembira ,apa shj lah . thats why i love u so much :* Hampir 8bulan berlalunya hubungan kita . jagalah ia sebaik mungkin kerana sy sgt sygkan hubungan ini . Awak , sesungguhnya sy ikhlas menerima zahir dan batin daripada awak . Kejujuran dan keihkhlasan antara kita dapat memperkukuh ikatan cinta yg abadi . Insyaallah , seandainya kita diberi ruang dan peluang , hubungan kita akan diserikan lagi dengan suatu lafaz dari sy yg menjadikan awak yg halal utk sy .(': aminn ~ ape pon . Doalah yg terbaik utk kita . Yg baik dari-NYa , yg kurang drpd kita . Sincerly , i love u <3

mien's FOLLOWERS