Wednesday, May 23, 2012

doktor vs doktor

ASSALAMUALAIKUM

hhhhhhhaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiii :,) .sorrry a little bit busy this lately dan akan menjadi lebih sibuk akan datang .huhu .haaa ~*mengeluh . post kali ni tak tau la kenapa aku rasa nk post pasal doktor . actually ni pn cita2 aku masa kecik dlu .tp xtawu kenapa makin lama 'terpesong' cita2 aku dari doctor---> accountant .emm .sbnrnyer kan , adakah doctor will get a doctor for theirs pair  one day ? aku pn tak tau knpe aku rasa nak tanya mcm nih . sebab almost 90% golongan yg bergelar doctor (DR.) akan berpasangan dgn doktor juga .is that true ? .yea .mmg ada yg tidak .tp jarang jumpa kan .mungkin manusia suka yg setaraf .maybe .haaaa~ kenapa lah aku runsing semacam je nih .heihhhhh-,- cth:- mcm mana kan .kalau pasangan ini da lama bercinta ,tiba2 salah seorang berjaya jd doktor .adakah dia akan kembali pd pasangan dia yg dulu walaupun pasangan dia dlu kerja biasa2 sahaja ? adakah dia akan setia ? mungkin ya ,dan mungkin tidak . semua nak yg terbaik kan . hmmm .sekarang ni dunia ni mcm2 boleh berlaku tanpa kita duga . sampai kasih syg pon boleh dijual beli hanya dgn gelaran tertentu :,) 

 p/s : awak awak ,jgn lupakan sy kalau da berjaya :,) #double A

mien's FOLLOWERS