Sunday, May 27, 2012

aimien


ASSALAMUALAIKUM 

::Masa berputar begitu pantas .senyuman di bibir mati serta merta .dalam riang ketawa dan bergurau senda ,masing2 sedaya upaya menutupi rasa sebak di hati yg paling dalam .kenapa masa berlalu begitu pantas ? .terasa baru sahaja semalam berkenalan dan meluangkan masa bersamanya .terasa jarak perpisahan kita berbatu jauhnya .angin petang meniup lembut membuatkanku duduk berpeluk tubuh . Aku mahupun dia ,berada dalam keadaan kerinduan yg amat dasyat .kadangkala ,tanpa kusedari ,mutiara jernih yg cuba ku tahan jatuh membasahi pipiku .semakin ku tahan ,semakin galak air mata mengalir .tiba2 telefon bimbitku berdering ,wajahnya terpapar di skrin ,aku menekan butang hijau lalu bercakap dengannya tanpa dia sedari aku sedang menahan sebak yg amat dalam .sejujurnya aku tidak ingin berpisah dengannya .aku ingin dia terus ada disisiku ,menemani hari2 ku .tidak sanggup ingin berpisah dengannya .terasa ingin sahaja memeluk dirimu agar kamu tahu yg dirimu sedang dirindui dan disayangi .tapi aku tahu itu mustahil bagi kami .Sungguh hatiku perih ,bagai menelan hempedu yg sangat pahit .aku menguatkan diriku agar terus melangkah .ikatan yg kita bina tidak mungkin terlerai .begitu sahaja .tidak ada apa yg berubah. aku teguh pada janji yg kami kotakan .ia bukan hanya angan2 kosong .aku tidak akan lupakan setiap sesuatu yg telah kami berkongsi bersama .aku percayakannya .segalanya terlalu indah utk dilupakan walaupun sekejap .aku kuatkan hatikuagar menerima segalanya .tiada siapa yg mampu melawan ketentuan Illahi .seandainya aku dan dia bukan ditakdirkan utk bersama ,aku redha .mungkin ada yg lebih baik .Terima kasih Ya Allah ,kerana mempertemukan aku dan dia , kerana memperkuatkan ikatan ini.      -abang-
Hai ,bloggers :,D .haaaa ~ .tak tau kenapa diri ni rasa  serba salah sangat disebabkan someone not perform .am i too cruel ? am i ?! .heih ,i 'm sorry .sy tak sepatutnya ganggu 'carier' awak .u're still have a big ambition .sy xnk jd 'halangan' utk mencapai cita2 awak .everyone wants u succeed .i don't want be a spoil . awak harapan diorang .i will always supports u :') .be strong . be confident to yourself .u still good to me <3 


*YA ALLAH ,tabahkanlah hati kami dan pertahankanlah pertalian aku dan dia hingga akhir nafasku sebagai hambamu .insyaallah <3

mien's FOLLOWERS