Monday, February 27, 2012

you'all so annoying !

PUAS HATI KORANG ? HAH ? puas hati buat dia mcm tu ? best sgt ke menjaja cerita kat semua orang ? tak tau malu ke dgn status korang sbgai pendidik ? ptotnyer korang jd contoh yg baik .bukan menjaga periuk nasi orang .yes ! aku hormat kau sbb kau pernah mencurahkan ilmu kat aku . tp .kdg2 perangai kau tu ,makin lama buat aku sakit hati .sampai buat dia menangis .xbole focus nk belaja . tolong la berubah .kalau kau nk tego ,aku tak kesa .tapi berpada2 lah .mcm kitorang ni ada buat salah besar jea .we're know what we do ,we're muslim ! we know the attitutude and our limit . don't jugde by ur eyes .think first ! gosip sana sini , tak takot dosa ke mengata org jea :| .kalau korang rasa sndiri ,baru korang tau mcm mana .hmmmm

mien's FOLLOWERS