Monday, January 2, 2012

2012

SELAMAT TAHUN BARU ! .
sorry lah .late wish happy new year .busy kot . hope korang more enjoyful tahun  baru nih okayh .biarlah tahun nih penuh dgn azam baru dan semangat berbanding dgn tahun sblmnya .
tahun 2011 pon dah melabuh tirainya .aku tau pelbagai kenangan pahit ,manis yg korang lalui .sama la jgx cm aku . suka duka 2011 menjadi kenangan yg paling indah buat aku ,kawan2 dan DIA . yg dah berlalu tu ,biarlah .yg dah pergi meninggalkan kita , sedekahkan lah AL-fatihah agar mereka semua tenang di sana .kita yg masih diberi peluang untuk hidup ,kita teruskan lah hidup walaupun kdg2 hidup di muka bumi allah ni pelbagai dugaan dan rintangan harus kita tempuhi .kesabaran la yg menjadi titik utama dlm menempuh liku2 kehidupan selagi kita masih bernyawa . actually aku tak paham kenapa banyak sgt mitos mengatakan tahun 2012 merupakan hari kiamat .bukan kea itu rahsia ALLAH ? kenapa kita pandai2 jea nk tentukan .manusia sekarang semakin pelik jea .ape2 pon yg berlaku .kita sentiasalah berada d landassan yg betul ,agar kita tidak susah kelak di sana .
semoga tahun baru ini menjadi sinar baru kepada anda semua .insyaallah:D 

kepada calon PMR & SPM tahun nih .goodluck okayh ! do the best what u got babe !
to all whose have bee couple .i pray for your happiness .hope u'all long-lasting .same goes to me . ILY 



mien's FOLLOWERS