Monday, December 5, 2011

'freedom'? i don't think so :')


5NOVEMBER2011- tamatlah 'kisah hidup' aku sebagai seorang PELAJAR di sekolah .Dari TADIKA CAHAYA ILMU (tiada logo) ---> SK SENAI UTAMA---->SMK BANDAR PUTRA------>SMK SENAI .Di sekolah2 ni lah aku menimba ilmu ,agama dan nilai2 yg kualitatif utk digunakan pd masa hadapan .mesti korang engat aku happy kn da abes sekolah .yea ,aku happy ,tp hanya sementara .jaoh lagi perjalanan hdup aku . hidup ni kan ibarat perantau .kita akan terus merantau dan terus merantau sehingga kita dapat mencorakkan kehidupan yg lebih sempurna dan lebih baik ..Pelbagai kisah pahit ,manis di tempat yg bernama SEKOLAH ni especially bersama kawan2 + cikgu2. di sekolah jugax la aku kenal seorang gadis that i really love her so much( korang tau kot):$ .Now i can't always meet her ,can't always see her eyes that make me melting ,can't always getting pampered with her like usually .semuanya akan berubah :'( i have to accept it .
Buat cikgu2 .sy MOHAMAD SHAHMIN BIN RADZI ingin mengucapkan terima kasih kerana sudi mencurahkan segala ilmu kepada sy & kwn2. yea .mungkin sy selalu tak dgr ckp ckgu .main2 .sy ingin memohon maaf secara lahiriah & batiniah .berkat ckgu tu penting bg sy wlpun ckgu dah tak mngajar sy lagi :'( thanks again to CIKGU YATI ,CIKGU NORHAYU ,MADAM HANI ,USTAZ GHAZALI ,CKGU FARIDAH ,CKGU ROHAIDA ,CKGU SURIANI ,& especially my mom as my acc teacher CKGU RASITAH(love u mom) .i love all my teacher:') semoga ckgu2 yg mengajar sy dimurahkan rezeki ,dipanjangkan umur & hidup sentiasa diberkati ALLAH .insyaallah :') .Untuk kwn2 aku ,BABY ,AIMAN ,KHALED ,WAFIQ ,PAEZ ,EPUL ,FARITH ,AFIQ, AREP ,ADIEP ,ANEP, APIZ, QOLIE ,NISHA ,INTAN ,ARINA ,LYNN ,NISAH ,EYZA ,MEIYA ,BIEYA ,NANA ,BIEHAH ,AZIRA ,LYSA & kawan2 aku yg mengenali aku .terima kasih sbb sudi jd kwn aku .even ada yg smpat mngenali aku skejap jea .thanks slalu bg dorongan & teguran kat aku .aku hargai sgt tu :') korang mmg the best la~! kdg2 aku rasa hdup aku baru ada life ble dgn korang semua .slalu ada ble aku perlukan korang.kalau nk cakap happy aku ni dgn korang ,mmg pnjg la entry nih hihi. jgn risau even kita da tak satu community mcm dulu . one day we'll gather back .air yg dicincang tak kan putus kn ? .syg weyh kat korang :')) 
#To 'AWAK' ,do the best for SPM .capai cita2 awk tu .since i'm not here at school ,u take care of urself . p/s :don't be NAUGHTY :') GOODLUCK DEAR :*
Ayah & Mak ,amin (panggilan aku dgn dyrg) da buat yg t'baik .amin da usaha .ayh & mak doakan la amin .jgn rsau .ble amin da jauh ,amin tak kan lupa jasa mak ,ayah yg slama ni b'tungkus lumus mmberi yg t'baik untuk amin .amin nk jgx mnx maaf kat mak& ayah dari hjung kaki hngga hjung rmbut .amin tau ..amin byk buat silap .nakal .tak dgr cakap .ske mlawan .tu tak bermaksud amin benci mak & ayah .kdg kala amin t'byg kalau mak&ayh tiada kelak ,mcm mana la hdup amin nanti :'(( emm.amin syg mak & ayah sgt3 :') Kepada yg masih bersekolah di luar sana .teruskan usaha korang ,jgn mudah rasa bosan .jgn t'lalu mngikut hawa nafsu .engatlah tnggugjwb kita sbg seorang PELAJAR .selagi kita hidup ,belajarlah dan terus belajar .sesungguhnya org yg sentiasa berusaha untuk mempelajari sesuatu adalah orang yg sgt beruntung :') Bersyukurlah kerana kita diberi peluang untuk hdup di negara yg aman ,damai ,tiada demonstrasi seperti di negara2 lain .ALHAMDULILLAH .



yeah~! my best friend :'))

korang :')

my sunflowers<3 haaa~! always LY :*

classmate signature;') 

mien's FOLLOWERS