Thursday, December 29, 2011

entah ape2 --'

aku tak tau kenapa dgn budak tu .datang ke wall aku .sound aku mcm2 . b*b* , s*al , pon*** .kau engat aku ape.suka kau nk ckp aku cmtu ! dea kata dea marah sbb aku kutuk kawan dea .hey ! mana bukti ?! takde bukti tak payah nk tnjuk power sound org cmtu . kalau btol pon aku kutuk kwn kau .yg kau tu sebok apesal ?! ooow! konon kawan sejati lah ea . puihh! kau dgn kawan2 kau same jea . kata islam .perangai cm haram jadah --'
kau tgk la stu hari nnti .orang yg ftnah ni dpt ape .aku tak pernah kacau sape2 .tak pernah cari gadoh dgn orang .kau dtg dgn muka slmber ckp org mcm2 .THANKS bro ! .kau rasa diri kau da kuat ,rmai member2 .kau da ckup bgus hah ?! .hey .malu la jd melayu lau perangai mcm nih .MALU WEYH ! even aku sekolah senai pon .perangai aku tak seteruk cm kau .ayat2 tak berbudi bahasa langsung . berubah la weyh ,tak payah nk tnjuk kuat sgt .tuhan tarik nyawa kau sekali jea .lenyap di muka bumi ini .ape yg kau nk bangga sgt . kita nih kecil lah dlm dunia nih ..kecil tahu . berubah la sblum t'lmbat ;') aku pon tak tau nape lately ni mcm2 yg berlaku .kejap ni ,kejap  tu . ya allah .anggap la ni ujian dari-NYA  agar kita menjadi seorang mukmin yg berjaya kelak ....

mien's FOLLOWERS