Monday, November 28, 2011

cute like cats ;D

COMEL kn kucing ? this is my favorite animal pets .kenapa ? sbb kucing ni ada satu sifat yg paling aku suka iaitu MANJA .(mcm dia) meoooww~hihi 
setiap kali aku nmpak kucing berkeliaran .aku rasa simpati ,tgk diorang terbiar ,ada yg sakett .nk bela ,takot tak terjaga .so ,just give them some food & drink .dlu ada seekor kucing wrne hitam putih selalu dtg rumah aku .dihalau ,akan dtg balik .the cat was clean & quiet cute .hari2 dea dduk je dpn rumah aku .so ,aku bg la mkn .mnum .jge dia ,#dea suka gesekkan bdn dea kat kaki aku .geliii~ ngiaww~
stu hari rumah aku asyk ada bau yg agk memualkan .kitorang mencari2 bau tu .rupanya kucing ni mmbuang 'hajatnya' kat kwsn rumah aku .bju2 bau hasil pengeluaran dea .lama2 my dad decide wanna give the cat to my cousin .haaa ,poor...agk frust la .tp nk wt cmne ,kalau dea bwt 'hal' lagi bkn aku nk bersihkan .aku yg lari .hee;P its okayh la .sekarang pon aku ada 'KUCING' yg laaagggiii  COMEL .mmeoow~manje taww (nakal) aku tak kesa kalau 'kucing' ni nak gigit aku ,aku suka ~aww. ,jgn jeles ,hihi 'kucing' ni mmg aku tak kan bg kat org lain ,nk jge dea elok2 .belai dea ,hug dea .kiss dea;$ hope 'kucing' ni pon syg kat aku smpy ble2 .harap dea slalu setia dgn aku. aku da 'kurung' dea dlm 'sangkar'(hati) yg mmg tak boleh bkk dahh .kalau dea nak LARI jugax .tunggu aku hembuskan  nafas yg terakhir:') :') mse tu dea bole la cari 'tuan' yg dea suka .tp tak mungkin akan sama mcm aku.maybe..mmmmmeeeeoooowwwww~~;') ;')

mien's FOLLOWERS